Perinnepäivän juhlassa puhui kenraaliluutnantti Heikki Nikunen

01.10.2016 20.00
Artikkelia on päivitetty 29.1.2017 00.00
Lentosotakoulun Perinneyhdistys järjesti Lentosotakoulun perinnepäivän juhlan Kauhavalla Varuskuntaravintola Haukassa. Juhlassa kuultiin Mariam Sandhun lauluesitys, säestäjänään director musices Selim Rentola. Juhlassa esiintyi myös Pohjanmaan Maanpuolustussoittokunta. Juhlapuheen oli saapunut pitämään kenraaliluutnantti Heikki Nikunen. Tilaisuuden aluksi kunnioitettiin lentoaseen puolesta kaatuneiden muistoa.
Puheenjohtaja Olli Nieminen, vas., ja 1. varapuheenjohtaja Martti Rajanemi ottivat vieraita vastaan. Kuva: Foto-Neiti
Tilaisuus alkoi vastaanottamalla Suomen lippu. Lippuvartiossa toimivat kapteeni Jarmo Kujanpää, luutnantti Juha Paukku ja kapteeni Jorma Risku. Kuva: Foto-Neiti
Juhlapuheen piti kenraaliluutnantti Heikki Nikunen. Kuva: Foto-Neiti
Ilmavoimien kiltaliiton tervehdyksen juhlaan toi eversti Juha Suonperä. Kuva: Foto-Neiti
Pro Patria Et Traditione -plaketilla palkittiin Selim Rentola, Seppo Takamaa ja Heikki Nikunen. Kuva: Foto-Neiti
Juhlassa kuultiin Kauhavan Veteraanikuoroa Esko Kivimäen Johdolla. Säestyksestä vastasi Pohjanmaan Maanpuolustussoittokunta. Kuva: Foto-Neiti

Tiedotteet

Lentosotakoulun Perinneyhdistys julkaisee tiedotteita toimintaansa, Ilmavoimiin ja ajankohtaisiin maanpuolustusasioihin liittyen.