Tietoa palvelusta

Yhteyshenkilö: Ilkka Juuso
Sähköposti:
Web:
Sivuston ylläpitäjä vastaa sivuston tekniikan ylläpidosta. Sivuston sisältöä koskevissa asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä yleisissä yhteystiedossa mainittuihin henkilöihin.

Sivuston tekniikka

Tämä sivusto on toteutettu käyttäen MetaVisual CMS2012 -julkaisujärjestelmää (versio 5.4). Sivusto sijaitsee MetaVisual Oy:n hallinnoimalla palvelimella, Viestintäviraston A-luokan laitetilojen vaatimukset täyttävässä laitesalissa.

''Himmetä ei muistot koskaan saa!''

07.12.2017 23.00
Yhdistys vei muistoseppeleen Kauhavan Lentosotakoulun perinneaukiolle Suomen 100-vuotisitsenäisyyspäivänä.

Lentoaseen puolesta kaatuneiden kuvat paljastettiin Perinnepäivän juhlassa

01.10.2017 00.00
Järjestyksessään kolmannesta Perinnepäivän juhlasta muodostui koskettava tilaisuus. Juhlassa paljastettiin Lentoaseen puolesta kaatuneiden kuvat ja juhlan puhujat muistelivat heille erityisesti mieleen jääneitä henkilöitä. Juhlapuhujista Jukka Nieminen ja Veli-Matti Heinijoki kevensivät tunnelmaa lennokkailla muisteloillaan.

Perinneyhdistys järjestää Lentosotakoulun perinnepäivän juhlan

23.08.2017 22.30
Perinneyhdistys järjestää Lentosotakoulun perinnepäivän juhlan Kauhavalla Varuskuntaravintolassa 30.9.2017. Juhlapuheen saapuu pitämään eversti, fil.tri Veli Pernaa. Juhlassa paljastetaan lentoaseen puolesta menehtyneiden henkilökuvat.

Wanhan ajan lentopäivät heinäkuussa

10.07.2017 00.00
LSK business Park järjestää yhteistyökumppaneidensa kanssa Wanhan ajan lentopäivät 15.7.2017. Ensimmäiset lentopäivät Kauhavalla järjestettiin Kauhavalla 16.-17.7.1928. Tuolloin Ilmailukoulun ensimmäiset rakennukset olivat vasta alkutekijöissä.

Perinneyhdistyksen vuosikokous 29.5.2017 Upseerikerholla

20.05.2017 23.00
Kauhavan Lentosotakoulun Perinneyhdistys ry:n vuosikokous järjestetään maanantaina 29.5.2017 Upseerikerholla. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat.