Tietoa palvelusta

Yhteyshenkilö: Ilkka Juuso
Sähköposti:
Web:
Sivuston ylläpitäjä vastaa sivuston tekniikan ylläpidosta. Sivuston sisältöä koskevissa asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä yleisissä yhteystiedossa mainittuihin henkilöihin.

Sivuston tekniikka

Tämä sivusto on toteutettu käyttäen MetaVisual CMS2012 -julkaisujärjestelmää (versio 5.4). Sivusto sijaitsee MetaVisual Oy:n hallinnoimalla palvelimella, Viestintäviraston A-luokan laitetilojen vaatimukset täyttävässä laitesalissa.

Perinnepäivän juhlassa puhui dosentti Lasse Laaksonen

29.09.2018 15.30
Lentosotakoulun Perinneyhdistyksen järjestämässä perinnepäiväkodin juhlassa esiintyi MPK Pohjanmaan soittokunta yhdessä Etelä-Pohjanmaan Poliisilaulajien kanssa. Juhlapuheen piti historiantutkija, dosentti Lasse Laaksonen Helsingin yliopistosta. Juhlassa palkittiin yhteistyötä tehneitä yhteisöjä ja henkilöitä.

Perinnepäivän juhlaa juhlitaan Ilmavoimat 100 -teemavuoden merkeissä

21.09.2018 18.25
Kauhavan Lentosotakoulun Perinneyhdistys ry:n järjestää Ilmavoimat 100 -teemavuoden ja perinnepäivän juhlan lauantaina 29.9. 2018. Juhlapuheen pitää historiantutkija, dosentti Lasse Laaksonen Helsingin yliopistosta. Musiikista vastaa Seinäjoelle vastaperustettu MPK-Pohjanmaan soittokunta Arto Panulan johdolla sekä Etelä-Pohjanmaan Poliisilaulajat Arto Riskun johdolla.

''Himmetä ei muistot koskaan saa!''

07.12.2017 23.00
Yhdistys vei muistoseppeleen Kauhavan Lentosotakoulun perinneaukiolle Suomen 100-vuotisitsenäisyyspäivänä.

Lentoaseen puolesta kaatuneiden kuvat paljastettiin Perinnepäivän juhlassa

01.10.2017 00.00
Järjestyksessään kolmannesta Perinnepäivän juhlasta muodostui koskettava tilaisuus. Juhlassa paljastettiin Lentoaseen puolesta kaatuneiden kuvat ja juhlan puhujat muistelivat heille erityisesti mieleen jääneitä henkilöitä. Juhlapuhujista Jukka Nieminen ja Veli-Matti Heinijoki kevensivät tunnelmaa lennokkailla muisteloillaan.

Perinneyhdistys järjestää Lentosotakoulun perinnepäivän juhlan

23.08.2017 22.30
Perinneyhdistys järjestää Lentosotakoulun perinnepäivän juhlan Kauhavalla Varuskuntaravintolassa 30.9.2017. Juhlapuheen saapuu pitämään eversti, fil.tri Veli Pernaa. Juhlassa paljastetaan lentoaseen puolesta menehtyneiden henkilökuvat.