''Himmetä ei muistot koskaan saa!''

07.12.2017 23.00
Yhdistys vei muistoseppeleen Kauhavan Lentosotakoulun perinneaukiolle Suomen 100-vuotisitsenäisyyspäivänä.
Suomen itsenäisyystaisteluihin osallistuneiden Kauhavalla koulutettujen taistelulentäjien ja mekaanikkojen sankaritekojen ansiosta Lentosotakoulun lipussa on ainoana Ilmavoimien joukko-osastoista Vapaudenristin nauhat.

Luentotilaisuuden puhujana prikaatinkenraali Koskela

23.11.2018 22.05
Lentosotakoulun perinneyhdistys järjesti 23.11.2018 yhdessä Pohjanmaan Rauhanturvaajien kanssa esitelmätilaisuuden LSK BP:n Linnarakennuksen auditoriossa Kauhavalla. Puhujaksi oli kutsuttu Lappajärveltä kotoisin oleva prikaatikenraali evp Mauri Koskela.

Perinnepäivän juhlassa puhui dosentti Lasse Laaksonen

29.09.2018 15.30
Lentosotakoulun Perinneyhdistyksen järjestämässä perinnepäiväkodin juhlassa esiintyi MPK Pohjanmaan soittokunta yhdessä Etelä-Pohjanmaan Poliisilaulajien kanssa. Juhlapuheen piti historiantutkija, dosentti Lasse Laaksonen Helsingin yliopistosta. Juhlassa palkittiin yhteistyötä tehneitä yhteisöjä ja henkilöitä.

Perinnepäivän juhlaa juhlitaan Ilmavoimat 100 -teemavuoden merkeissä

21.09.2018 18.25
Kauhavan Lentosotakoulun Perinneyhdistys ry:n järjestää Ilmavoimat 100 -teemavuoden ja perinnepäivän juhlan lauantaina 29.9. 2018. Juhlapuheen pitää historiantutkija, dosentti Lasse Laaksonen Helsingin yliopistosta. Musiikista vastaa Seinäjoelle vastaperustettu MPK-Pohjanmaan soittokunta Arto Panulan johdolla sekä Etelä-Pohjanmaan Poliisilaulajat Arto Riskun johdolla.

''Himmetä ei muistot koskaan saa!''

07.12.2017 23.00

Lentoaseen puolesta kaatuneiden kuvat paljastettiin Perinnepäivän juhlassa

01.10.2017 00.00
Järjestyksessään kolmannesta Perinnepäivän juhlasta muodostui koskettava tilaisuus. Juhlassa paljastettiin Lentoaseen puolesta kaatuneiden kuvat ja juhlan puhujat muistelivat heille erityisesti mieleen jääneitä henkilöitä. Juhlapuhujista Jukka Nieminen ja Veli-Matti Heinijoki kevensivät tunnelmaa lennokkailla muisteloillaan.