Jäseneksi liittyminen

Yhdistyksen jäseneksi voidaan hakemuksen perusteella hyväksyä henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen. Yhdistyksen hallitus käsittelee jäsenhakemuksia kaikissa kokouksissaan.
Jäsenhakemuksen yhteydessä kerätään henkilö- ja yhteystietoja yhdistyksen jäsenrekisteriä ja yhteydenpitoa varten. Yhdistyslain 11 §:n mukaan yhdistyksen jäsenluettelon on sisällettävä vähintään kunkin jäsenen täydellinen nimi ja kotipaikka. Nimen ja kotipaikan lisäksi kerättävät tiedot auttavat yhdistystä tiedotettaessa jäsenistöä koskettavista ajankohtaisista asioista. Syntymäaikaa tiedustellaan henkilöiden yksilöimisen helpottamiseksi.

Jäsentietolomake

Jäsenhakemuksen jättäminen tapahtuu täyttämällä oheinen jäsentietolomake ja painamalla "Lähetä". Samalla lomakkeella voit myös korjata jäsentiedoissasi tapahtuneita muutoksia. Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Liityn jäseneksi
Ilmoitan muutoksesta jäsentiedoissani

Minulle saa lähettää jäsenmaksulaskun sähköpostina
Minulle saa lähettää jäsenpostia sähköpostina

Jäsenmaksu

Perinneyhdistyksen vuosikokouksen päättämä vuotuinen jäsenmaksu on vuonna 2022 yhdistyksen varsinaisten jäsenten osalta on 15 euroa.