Toimintaa perinteiden säilyttämiseksi

Vuoden 2019 perinnepäivän juhlaa kunnioitti läsnäolollaan myös alkuperäinen Lentosotakoulun kantolippu, joka oli saatu lainaksi Tikkakoskelta.
Lakkauteun Kauhavan Lentosotakoulun ruokalan päätyseinällä olleet marmoritaulut, joihin oli kaiverrettu jokaisen Kauhavalla lento-onnettomuudessa surmansa saaneen nimi, vietiin varuskunnan mukana Tikkakoskelle. Lentosotakoulun Perinneyhdistyksen varapuheenjohtajan Martti Rajaniemen aloitteesta tauluje tilalle hankittiin LSK Business Park Oy:n kustantamana uudet vastaavanlaiset kunniataulut. Perinnepäivän juhlien alussa kunnioitetaan Kauhavalla lentoaseen puolesta kaatuneita. Kuvassa vuoden 2017 seppelpartio. Seppeleen kantajana toimi Kauhavan Reserviläisten puheenjohtaja, reservin vääpeli Antti Isosalo, airuina olivat Jussi Seppälä ja Miro Keski-Jaskari. Jussin isän ja Miron isoisän kuvat ovat taustalla olevassa kunniakuvastossa. Tuossa hetkessä konkretisoituivat koskettavasti Sillanpään marssilaulun sanat Kumpujen kätköstä mullasta maan isät katsovat poikiaan. Kuva: Jarmo Vainionpää.
Vuonna 2014 yhdistys järjesti ikimuistoiseksi kuvatun Lentäjän tie -konsertin Lentosotakoulun ykköshallissa, jota oli saapunut seuraamaan monisatapäinen yleisö. Kauhava Big Bandin solistina kuultiin Susanna Erkinheimoa. Kuva: Lentosotakoulun Perinneyhdistys.